Τετάρτη, 23 Ιουλίου 2008

Παιχνιδάκι!

Η Σοφία με κάλεσε να παίξω ένα παιχνιδάκι. Πρέπει να γράψωλέει 10 άχρηστες πληροφορίες για τον εαυτό μου!
Έχουμε και λέμε λοιπόν:

1. Είμαι γέννημα-θρέμμα Σταυρουπολήτης! Μάλιστα, το σπίτι μου βρίσκεται απέναντι από το Ψυχειατρικό Νοσοκομίο Θεσσαλονίκης!

2. Είμαι -αδιόριστος ακόμα- μαθηματικός. Αν συνδιάσετε το ρητό "οι μαθηματικοί είναι τρελοί" με το (1), μπορείτε να βγάλετε εύκολα τα συμπεράσματα σας

3. Πιστεύω στη φιλία ανδρών-γυναικών, γι'αυτό άλλωστε έχω πολλές φίλες, με τις οποίες ποτέ δεν θα έκανα κάτι ερωτικό!

4. Δηλώνω αυστηρά άντρας! Προς αποφυγή παρεξηγήσεων λόγο του (3)! Δυστυχώς σήμερα το ότι είναι κάποιος άντρας... πρέπει να το δηλώνει!

5. Τρελένομαι στις διακοπές να κάνω camping! Τα δωμάτια, αν και έχουν περισσότερες ανέσεις, δε με ελκύουν και τόσο! Πάω διακοπές για να ξεφύγω από το τσιμέντο της πόλης, και δε μπορώ κι εκεί να μένω μέσα σε τέσσερις τοίχους...

6. Μπορώ να παίζω τάβλι απίστευτες ώρες, αρκεί ο αντίπαλος να ΜΗ μετράει με τα δάχτυλα, και να μη σκέφτεται συνέχεια τι θα παίξει! Το έχω κλείσει αρκετές φορές για τους δύο παραπάνω λόγους...

7. Είμαι υπερβολικά ήρεμος! Μέχρι αηδίας μπορώ να πω! Προσπαθώ να το αλλάξω αυτό, αλλά αλλάζει ο άνθρωπος στα γεράματα? Με μοναδική εξαίρεση όταν βρίσκομαι στην Τούμπα! Ο ΠΑΟΚ μου βγάζει έναν άλλο εαυτό, και πολύ το χαίρομαι!

8. Ενώ κοντεύω να κλείσω αισίως τα 27, (19/9 τα γεννέθλιά μου για τις ευχές σας) κανείς δε με κάνει πάνω από 22! Για να μην αναφέρω πως πριν από ένα χρόνο περίπου μου ζήτησαν ταυτότητα για να μου φέρουν το αγαπημένο μου famus cola!!! Ρεζίλι, ε?

9. Σαν καθηγητής, νοιάζομαι για όλους τους μαθητές μου το ίδιο, αλλά σαν άνθρωπος δεν μπορώ παρά να έχω κάποιες ιδιαίτερες συμπάθειες. Ποτέ όμως αντιπάθειες!

10. Μπορώ να συγχωρέσω τα πάντα, εκτός από την απιστία και την αδικία.

Θα προσκαλέσω στο παιχνίδι τη Μαρούλα, και τη Μικρή λογοτέχνη. Αγαπητέ μου diage, θα προσκαλούσα κι εσένα, αλλά ξέρω πως θα με "γράψεις" γιατί δεν ταιριάζει στο υπέροχο blog σου!

13 σχόλια:

diage είπε...

χαχαχα
Γέλασα ρε φίλε!
Αν θυμάμαι καλά με την ταυτότητα πρέπει να ήμουν κι εγώ μαζί σου.

Sophia είπε...

1. Αχα... ενδιαφέρον...
2. Χιχι
3. Επιτέλους, κάποιος που συμφωνεί μαζί μου!
4. Ναι όντως, εκεί υπάρχει πρόβλημα
5. Εγώ από Χίλτον και πάνω ;)
6. "αρκεί ο αντίπαλος να ΜΗ μετράει με τα δάχτυλα..."
7. Φαντάζομαι σκηνικό: το δωμάτιο καίγεται, ένα τσουνάμι πλησιάζει, οι ειδήσεις αναγγέλουν το τέλος του κόσμου... κ οκαλός μας Κούκος κάθεται αμέριμνος και προσπαθεί να τετραγωνίσει τον κύκλο... χαχα!
8.΄Ενας σύγχρονος Πήτερ Παν
9. Έτσι μπράβο...
10. Προσθέτω άλλο ένα: την "κουτοπονηριά"

Καλό μεσημέρι!!

KouKos είπε...

Σοφία μου, θα σταθώ σε 5 σημεία του σχολίου σου.

2. Προς τι ο γέλωτας? ε? Θέλεις να πεις κάτι, Σοφάκι? :)
5. Διαφημίζουμε και ξενοδοχεία τώρα??? :p
Για το 7. καλή μου Σοφία, έχω να πω ότι ο κύκλος ΔΕΝ τετραγωνίζεται, επομένος το σκηνικό που φαντάστηκες δεν μπορεί να γίνει πραγματικότητα! Όλα τα υπόλοιπα θα μπορούσαν να συμβούν...
Για το 8... απλά από τότε που τσακωθήκαμε με τον χρόνο, μου γύρισε την πλάτη! Ούτε ένα "γεια" δεν περνάει να μου πει! :)
Όσο για την.. κουτοπονηριά, αν δεν τη συγχωρούσα, πως θα ίσχυε το 3? -χωρίς παρεξήγηση κορίτσια-

KouKos είπε...

Ναι ναι, καλά θυμάσαι φίλε μου! Τελικά τα ποτάκια ήρθανε! Η χαζοξανθιά σερβιτόρα το έχει ξανακάνει...
Περιμένω την ανάρτησή σου!

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα... είπε...

Σταυρούπολη λοιπόν, έρχομαι συχνά, και κοντά στο ψυχειατρικό νοσοκομείο, μα καλά δεν έτυχε ποτέ να δεις την κοπέλα με το καναρινί φόρεμα ή έστω την γυναίκα στα λευκά; Απορώ...

Στο 6 σου... επομένως, την επόμενη φορά που θα έρθω Σταυρούπολη να μην σε ψάξω, αφού θα μου κλείσεις το τάβλι...

KouKos είπε...

Κοπέλα με το καναρινί, πολύ πιθανό να σε έχω συναντήσει κάπου! Μικρός ο κόσμος, ε? Όσο για τον γρίφο της "γυναίκας στα λευκά", δώσε μου λίγο χρόνο. Το μόνο δεδομένο που έχω είναι το ότι δεν αναφέρεσαι φυσικά στο λευκό φόρεμα του οποίου τα μανίκια δένουν στην πλάτη :)
Αν την επόμενη φορά που έρθεις με ψάξεις και με βρεις, το πολύ πολύ δε παίζουμε τάβλι..

Sophia είπε...

Για να ξαναεπέμβω,
γιατί να μη γελάσω??
Εσύ δεν είπες να βγάλουμε τα συμπεράσματά μας??? ;)

Επίσης, το κέρω ότι ο κύκλος δεν τετραγωνίζεται βρε!
Αλλά ταίριαζε στο όλο σκηνικό..

Όσο για το τελευταίο... εννοείς ότι είμαστε κουτοπόνηρες ή μου φάνηκε??

Sophia είπε...

Υ.Γ. Το "κ" κάντο "ξ"

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα... είπε...

Αυτό το δεδομένο που έχεις για το λευκό που δένει πίσω στην πλάτη... μην είσαι και πολύ απόλυτος ή έστω βέβαιος! Όλα είναι πιθανά και τόσο ρευστά...!

Ε όχι και το πολύ-πολύ δεν παίζουμε τάβλι...

Καλησπέρες!

KouKos είπε...

Σοφία μου, το συμπέρασμα που είχατε να βγάλετε, ήταν το εξής:
Είναι μαθηματικός (1)
Μένει ΔΙΠΛΑ στο ψυχειατρείο (και όχι μέσα) (2)
Και την εικασία "οι μαθηματικοί είναι τρελοί" (3)
Ε, από τα 1, 2 και 3, προκύπτει φυσικά άτοπο! διότι αν ήμουν τρελός, θα ήμουν μέσα. Το άτοπο προέκυψε, διότι ισχυριστήκαμε πως οι μαθηματικοί είναι τρελοί. Επομένος, είμαστε μια χαρά! :)
Εκτός κι αν συμφωνείς με αυτό που ακούγετε πολύ συχνά στην περιοχή μου... "οι τρελοί είναι έξω, οι λογικοί είναι μέσα", οπότε μας πέρνει όλους η μπάλα!

Οκ. Το ξέρεις, ότι ο ξύξλος δεν τετραγωνίζεται! :)

Όχι βρε... είπα εγώ κάτι τέτοιο? Προς θεού! Όχι όλες. Οι περισσότερες ίσως...

KouKos είπε...

Καλησπέρα κοπελιά!
Τελικά... πολύ μυστύριο κρύβει η παρουσία σου! Και ως blogger, που γράφεις πολύ καλά, και ως "επισκέπτης" της γειτονιάς μου, στην οποία πρέπει να κάνεις κάποια μαθήματα. Ή κάνω λάθος?

Όπως και να'χει, αν με έβρισκες θα ήμουν με τον diage στον ερωτικό, κι εκεί δεν έχει τάβλι για να παίξουμε... :)

Sophia είπε...

Καλάαααααααα....

:)

KouKos είπε...

Εμένα τώρα γιατί με φόβησε το "καλάααααα..."? :)