Τρίτη, 29 Ιουλίου 2008

Δώρο γενεθλίων!!!

Πριν λίγες μέρες, ο αγαπητός μου φίλος Diage, έκλεισε ένα χρόνο παρουσίας στο bloggoχωριό! Δε μπορούσα, παρά να του κάνω ένα μικρό δωράκι για τα πρώτα του γενέθλια!
Το Δωράκι του, όπως καταλάβατε, είναι το αντικείμενο που βλέπετε στην εικόνα δεξιά σας.
Το σπαθί -αν μπορεί κανείς να το πει σπαθί έτσι όπως το έφτιαξα- είναι γυάλινο, για δύο λόγους. Ο πρώτος είναι το ότι μόνο γυάλινα αντικείμενα μπορώ να φτιάχνω στη θερινή μου δουλειά, και ο δεύτερος το ότι το γυαλί είναι τόσο εύθραυστο, όπως και η καρδιά του αγαπημένου μας Diage, αλλά ταυτόχρονα είναι τρομερά κοφτερό!
Όποιος έχει αντίρρηση, μπορεί απλά να περάσει από το blog του μια βόλτα και να καταλάβει!
Το χρώμμα του σπαθιού λευκό, για να συμβολίζει την αγνή ψυχή του, ενώ πάνω στο σπαθί υπάρχουν μερικές κόκκινες στάμπες, που είναι το αίμα όσων πήγαν να σταθούν εμπόδιο στην αναζήτησή του!
Οι χρωμματιστές πινελιές γύρω από το σπαθί, συαισθήματα που μαζί του έχουμε νιώσει! Κάθε χρώμμα, κι ένα συναίσθημα! Μίσος, αγάπη, αγωνία, ελπίδα...
Κάτω από το σπαθί, σε μπλε φόντο και με διάφανα γράμματα, αναγράφετε το όνομα του κατόχου του. DIAGE!

Χρόνια πολλά φίλε μου! Συνέχισε να μας ταξιδεύεις στα όμορφα μονοπάτια με τις νεράιδες και τα ξωτικά σου, και όποτε χρειαστείς, το σπαθί θα είναι δίπλα σου για να σε προστατέψει!
Μεγάλη μου τιμή, να με θεωρείς φίλο σου...

13 σχόλια:

koulpa είπε...

τι έγινε; είχα μήνει στα βιβλία.. είδες οι διακοπές;:):)
να τα εκατοστήσει κι αυτός.. χαχα μάχεραν έδοσες μάχεραν θα λάβεις..:):)
καλό μήνα:):)

KouKos είπε...

Χαχαχα!
Κύριε koulpa, είστε πραγματικά απίστευτος! :)
Λέτε να μου την έχει στημένη ο Diage? :)
Οι διακοπές πέραν παρόλο που μας γεμίζουν τις μπαταρίες... είναι αρκετά κουραστικές!
Προσωπικά τη βρίσκω δημιουργόντας διάφορα αστεία αντικείμενα τέτοιου τύπου!
Καλά τα βιβλία, αλλά ο άνθρωπος έχει ανάγκη και χειρονακτικής εργασίας, ανάγκη την οποία καλύπτω τα καλοκαίρια...
Καλό μήνα! :):)

Sophia είπε...

Γεια σου!
Επέστρεψα, ήμουν Αθήνα για την συναυλία του Lenny (άπαιχτος).

Ωστε είδα λοιπόν ένα δείγμα της θερινής δουλειάς σου.
Όμορφο!
Σκέψου από τώρα τι θα φτιάξεις για μένα χεχε..

Χαιρετούρες!

KouKos είπε...

Σοφάκι, πέρασες υπέροχα, απ'ότι κατάλαβα! :)

Χμμμ! Θέλει πολύ σκέψη, πράγματι. Δεν είναι μόνο ο συνδιασμός των χρωμμάτων, αλλά και η χρησιμότητα του αντικειμένου. Κάτι έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου όμως... ;)

Καλό απόγευμα, και καλή συνέχεια στα μπανάκια σου! :)

Μικρή Λογοτέχνης είπε...

Πραγματικά τέλειο το δώρο σου κούκε μου!Δεν έχω λόγια!
Φοβερό!Εδώ μιλάμε όχι μόνο για ένα μαθηματικό, αλλά για ένα καλλιτέχνη!
Καλά ο diage όπως και όλοι μας, είμαστε περήφανοι για σένα!
Και οι δυο συνεχίστε με τις αναρτήσεις σας να μας γοητεύετε και να μας ταξιδεύετε...
Μπράβο!!!
Πολλά φιλάκια!!!

KouKos είπε...

Τα παραλές Μικρή Λογοτέχνη μου! Μα που βρήκες σύνδεση εσύ?
Χαίρομαι πάντος που σου άρεσε! Θα προσπαθήσω να φτιάξω κάτι και για σένα! Νομίζω πως το έχω καθυστερήσει αρκετά... :)

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα... είπε...

Πολλές παραγγελιές βλέπω... τι εγώ τώρα θα έπρεπε να ζηλέψω;

Μαχαίρι... Χμ... είναι που τους μαθηματικούς τους "κόβει..."

Καλημερένια!

KouKos είπε...

Κοπέλα με το καναρινί... ζηλεύουμε??? :)
Λες να κάνω τελικά το χόμπι επάγγελμα?
Πρέπει να αρχίσω να ανησυχώ... "μάχαιραν έδωσες μάχαιραν θα λάβεις" ο Κούλπα, "τους μαθηματικούς τους κόβει" εσύ... Diage πάρε θέση!

Τώρα που κοιτούσα τα χρώμματα, ανακάλυψα ένα καναρινί... υπέροχο! ;)

ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ είπε...

Κούκε πέρασα από το μπλοκ σου, και πραγματικά το βρίσκω υπέροχο!Είναι η πρώτη μου ανάρτηση και έχω ν΄ αφήσω και άλλες γιατί βλέπω πως αξίζει με όσα γράφεις, να πω πολλά...

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα... είπε...

Μα τι έγινε με εσένα; Που να σφίξουν και τα κρύα...!

Τις καλησπέρες μου!

elenitsa! είπε...

svsto to spathi ;-p

koulpa είπε...

τι έγινε; αποχαιρετιστήριο ήταν το δώρο;:):)
την καλησπέρα μου:):)

KouKos είπε...

Ζητώ μια τεράστια συγγνώμη από όλους!!! Τελικά το δώρο δεν΄ήταν δώρο αποχαιρετισμού. Δυστυχώς για εσάς δηλαδή!!!
Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια όλων!
Καλή σας μέρα, και θα τα λέμε πάλι! :)